MITTEMELLANMANUAL

Jag TROR "det" är på gång...


MEN


Å andra sidan har jag ju trott det flera gånger...



EGENTLIGEN borde jag bara vara tyst och vänta!


Det här med att föda barn med ett dussin år mellan varven är inte att rekommendera - hade jag varit smart hade jag skaffat en liten ungefär vartannat år...


FÖR


Då kanske jag hade haft det hela på koll - för att inte tala om barnbidrag - som det är nu är jag helt ute ur leken.


JAG VILL HA EN MANUAL!


Enligt "regelböckerna" ska förstföderskor åka in när de har värkar med fem till tio minuters mellanrum medans pånyttföderskor bör göra sig klara när de kommer "regelbundet"...


VAD är JAG?


MITTEMELLAN - DET är vad JAG är...


Var finns manualerna för såna som jag?


FAST


Vad är vitsen med att jag sitter och oroar mig över det just nu?


Värkarna kommer ju bara med tio minuters mellanrum än så länge och inte tar de speciellt sjukt heller - mera "nåja, nu börjar det likna något" än "jag står banne mig inte ut en sekund till" som de BORDE göra...


OCH


Förmodligen slutar de helt inom kort...



Nu lägger jag av med funderandet och kokar gröt istället!


Kommentarer
Postat av: sväägerskan

Godmorgon - nu har också jag vaknat! Behöver du skjuts nånstans är jag alltså redo ; )

2008-11-23 @ 11:18:42
Postat av: Camilliondollar Baby

Men fasiken, du ska ju ha fött din lilla kille inatt. Hmm...då kommer han inatt istället. Men jag är säker på att det blir en grabb. ;)

2008-11-23 @ 12:15:02
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0