GRATTIS "LILLA GUMMAN"!

Idag fyller dottern hela 14 år...

OCH

Hon blir förmodligen måttligt road av att jag kallar henne "lilla gumman" på bloggen...

MEN

Hur gammal hon än blir är det förmodligen hennes öde - att vara just "lilla gumman"! :)

Helst skulle jag vilja skriva hur mycket hon betyder för mig...

SAMT

Berätta för hela världen om alla hennes underbara egenskaper...

FAST

Jag hinner tyvärr inte - vi har bakat hela dagen och snart är gästerna här...



Kort och gott...

Grattis på födelsedagen kära dotter - jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Annelie

GRATTIS till dinlilla tonåring =) Hoppas hon hade en jättefin dag..



Ha det fint och försök du knip igen ett tag till ;-)

Kramen

2008-10-21 @ 00:25:41
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ulla

GRATTIS från släkten på Åland också ! Hoppas ni hade ett trevligt kalas ! (nåt nytt "skvaller" att rapportera ang släkten på den sidan ? :D )

Ta det lungt nu idag o knip ihop nån dag till ( kollar din blogg ofta nu för att veta om du är hemma/på väg till BB/ eller kanske redan har fött .............. man vet ju aldrig med dej !!

2008-10-21 @ 07:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0