TEKNISKT UNDERVERK

VEM sitter just nu i soffan framför tv´n med en pyttenutteliten laptop framför sig?

JO

JAG! :)

Acer Aspire one - ett tekniskt underverk - ryms i handväskan...



OCH

Den ska förhoppningsvis med till BB bara jag får låna den av dottern när det är dags...

FAST

Det KAN bli ganska svårt att övertala henne att släppa den ur synhåll när det verkligen gäller...

JAHA...

Nu tycker hon att jag borde ge den tillbaka...



Jag fortsätter väl med min stickning då (terapiarbete - VAD jag stickar har jag ingen aning om - det visar sig kanske i slutändan - snyggt blir det inte heller men vad kan man vänta sig när det är typ 15 år sedan man prövade sticka sist?)...


Kommentarer
Postat av: Helena

Jaha, konstaterar att det fortfarande inte har hänt något där borta. Det är riktigt spännande detta tycker jag!

2008-10-15 @ 22:26:34
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Nette

Helena:

Nä, här är vi nog ännu bara fast jag tycker också det är smått spännande - skulle inte ha tid att föda för tillfället - hysteriskt bobyggande på gång hela tiden! :)

2008-10-17 @ 20:57:41
URL: http://enkelmenrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0