HÄR SITTER VI!

Igårkväll var jag NÄSTAN säker på...

ATT

NU är det banne mig något på gång!

Jäklar vilken värk jag hade i magen - ungen bökade på som en dåre...

OCH

Till slut kunde jag inte koncentrera mig på min stickning utan steg upp och packade BB-väskan "för säkerhets skull"...

MEN

Iddes inte stressa upp mig mer än det - inte någon annan heller för den delen...



Efter att DET var klart fortsatte jag med min katastrofala stickning en stund till - sedan var det sängdags...

OCH

Då blev det lugnt - jamen vad bra - PUH!

FAST

Idag på rådgivningen hittade inte rådgivningstanten huvudet?

Det har varit hjässläge hur länge som helst - varje gång hon känt efter har allt varit precis som det ska vara...

MEN

NÄNÄ - inte nu inte!



Läget kontrollerades med ultraljud och vad visade det då?

SÄTESLÄGE!

Fyra veckor innan beräknad tid bestämmer man sig för att man ska SITTA?

Suck!

Kommentarer
Postat av: ulla

Bebbisen e väl som du .......... lite vimsig ...... :D

2008-10-17 @ 12:54:59
Postat av: Annelie

Går det att vända den lilla rackaren rätt igen?

Hoppas det får gå ett tag till innan hon/han bestämmer sig för att komma.



Ha en härlig helg/kram

2008-10-17 @ 15:30:55
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Helena

Ingen panik 4 veckor kvar att svägna runt igen. Tänk va bra att bebin lär sig att sitta nu

redan ;-))

Ha en riktigt skön helg.

2008-10-17 @ 19:48:24
Postat av: Nette

Ulla:

Hahaha, den var bra! :)



Annelie:

Det borde gå...bland annat med så kallade huskurer (man ska tydligen stå på alla fyra eller nåt) men vi får se vad som händer! Önskar dig också en riktigt fin helg - kram! :)



Helena:

Det förstås - smart unge - jag undrar vem den brås på? :)

2008-10-17 @ 20:56:02
URL: http://enkelmenrar.blogg.se/
Postat av: Helena

Ojdå! Men de kan ju vända på bebisen i magen.. Gjorde de på brorsdottern..

2008-10-19 @ 21:44:57
URL: http://gutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0