VIKT & ELEFANTFÖTTER

Det här med att gå upp i vikt under graviditeten stör mig inte mera...


FÖR


DET stadiet har jag kommit över för länge sedan - jag har gett upp!


Efter en koll i rådgivningskortet kan jag meddela att den totala viktuppgången just nu ligger på så lite som 29 kilo...


FAST


Jag har en kontroll i eftermiddag...



Efter den ligger skalan säkert på en annan nivå...


MEN


Som sagt - skit samma - det är som det är...


Vad som däremot stör mig precis NU är mina svullna fötter - inte för att mina paddfötter är speciellt vackra i normala fall heller men nu är det faktiskt KRIS!


FÖR


Igår gick jag omkring och störde mig på den konstiga känslan som uppstod varje gång jag tog ett steg - det var som att gå på kuddar...


OCH


När jag skulle gå ut för att titta till kaninerna gick inte skorna på?


Vad f*n var det NU då?



Först försökte jag med att rätta till de korviga sockorna men de ändå inte gick på (och då har jag ändå Crocks som borde slinka på hur lätt som helst) - därefter rev jag av mig dem för att se vad som var fel...


JÄ*LAR VILKA ELEFANTFÖTTER!


Det finns inte ord för att beskriva eländet...


MEN


Tro mig...


Jag är OERHÖRT tacksam över att magen gör så att jag inte behöver se dem!


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Hmm...samlar du mycket vatten?



Tror du inte man struntar i viktuppgången ju äldre man blir...menar, du har väl precis passerat 25?!?!

2008-10-27 @ 21:09:45
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0