KEDJEBREV

EGENTLIGEN...

Borde jag städa upp både mig själv OCH hushållet tills sotaren kommer...

MEN

Han (liksom brevbäraren) är relativt van med att jag ser ut som ett troll bosatt i min lilla stökiga grotta...



Strunt samma!

Fick just ett kedjebrev via mailen:

Hej på er,

Visst har ni någon bra pocketbok i hyllan som ni vet att ni inte kommer att läsa igen. Varför inte låta den gå vidare till någon annan - samtidigt som du själv får en hel hög nya böcker. Läs mer nedan och följ sedan instruktionerna! Om det är så att ni inte vill vara med så meddela genast så att jag vet, så har även jag en möjlighet att sända e-post åt någon annan.

Njut av lässtunderna i höstregnet!

Skicka en pocketbok till den första på listan. Gör sedan om listan. Ta bort namnet på första plats.
Flytta upp namnet som står på andra plats till första plats. Skriv ditt eget namn och adress som nummer två.

Du behöver alltså bara skicka EN bok vidare!

Det skall bara finnas två namn på listan samtidigt. Skicka den nya listan till sex av dina vänner som tycker om att läsa.
Om du inte kan delta inom 2-10 dagar, så meddela mig, person nummer två på listan, av hänsyn till de andra som är med.

Du bör få 36 böcker! Det blir roligt att se var de kommer ifrån och vilka typer av böcker du blir presenterad för. Det är sällan någon hoppar av. Alltså kan du få 36 böcker till priset av en, som du redan köpt och läst.


ÄNTLIGEN ett vettigt kedjebrev!

FAST

Vem ska jag skicka vidare till?

Om DU är intresserad av att vara med - skicka då ett mail till mig på adressen:

enkelmenrar @ anette.fi (utan mellanslagen)

Så får du också en massa böcker!

Kommentarer
Postat av: Kiika

Halloj där i grottan!

Jag vill gärna vara med!

2008-09-20 @ 09:32:09
URL: http://soulmasken.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag har också fått ett sånt vettigt kedjebrev och nu fick jag dåligt samvete. Det har inte hamnat överst på att göra listan. SÅ skicka inget till mig!

2008-09-20 @ 11:04:42
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: helena

jag kan oxo vara med. äntligen ett vettigt kedjebrev, vem har nu inte färdiglästa pocket böcker.

2008-09-20 @ 17:24:19
Postat av: Annelie

Jag fick ett sådant, fast där skulle man skicka över ett recept till två via mail. Inte ens det fungerade =(

Hoppas det funkar för er och ha det så gott/kram

2008-09-21 @ 19:51:32
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0