NYTT SÄTT!

Fick ett mail:

GUARDIAN ANGEL  

Skyddsängel

Skicka detta meddelande vidare samma dag som  du får det, det låter kanske
konstigt, men det kommer precis i rättan tid.  

Vi lovar att något gott är på väg att hända dig. Änglar finns, det är bara
det att de ibland inte har några vingar och då kallar vi dem vänner. Du är
en av dem.

Något fint kommer att hända dig och dina vänner. I morgon klockan 10.28
kommer någon att berätta för dig vad du så länge velat höra.

Bryt inte kedjan och skicka det till minst sju vänner.


MEN

Eftersom jag är emot alla typer av kedjebrev skickar jag det inte vidare...

FAST

Jag är ju dessutom skrockfull...



DÄRFÖR sätter jag ut det HÄR...

Vitsit vad jag är FIFFIG!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag skulle tro att alla tycker precis lika illa om kedjebrev som du! Det är bara de skrockfulla som skickar vidare.

För några år sen var kedjebrev en landsplåga och man skulle skicka pengar, näsdukar, pocketböcker och t.o.m sin äkta hälft till den som stod längst upp på listan och så skulle man skriva sitt namn längst ner så skulle man i sinom tid erhålla X antal tillbaka av samma sort! Så hemskt!

Nej inte ett kedjebrev från mej, jag lovar!

2009-04-23 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0