LOGIK & HOBBY

Vissa saker fattar jag bara inte logiken med...


FÖR


Det stämmer liksom inte?


Som nu...


Jag har en ju en läckande hjärtklaff - inget allvarligt - bara jag tar mig på kontroll lite nu och då så är det bra...


MEN


Den senaste veckan har jag varit yr på dagarna och varje gång jag lägger mig ner speedar hjärtat upp till typ miljontals slag per minut ända tills det känns som om jag håller på att tappa medvetandet...



Eftersom jag fått instruktioner om att ringa om något förändras gjorde jag det...


FAST


Då fick jag veta att jag FÖRST måste ringa till hälsovårdscentralen - därifrån få tid till en läkare som sedan i sin tur skriver en remiss till sjukhuset för att DE då ska kunna ge mig en tid?

Var finns logiken i det?


Inte undra på att sjukvårdspersonal har fullt upp!


OCH


Bredbandshastigheten har de ännu inte höjt trots att det skulle göras SENAST den 1.2...


Det är min nya hobby - kolla om de håller vad de hotat med...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, tänk hur komplicerat allt görs!

Stackars sjukvårdare ;)

2009-01-30 @ 08:59:28
Postat av: Annelie

Men HerreGud..

Det låter ju inte klokt ju.

2009-01-30 @ 15:31:42
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0