NU BLIR DET RISCHOKLAD!

När min älskade fader och syster kom hit till dopet hade de bilen full...

Vi fick...

1. Fläderblomssaft
Som, i stort sett, tog slut genast eftersom alla gillade den...

2. Kinapuffar
Som också de försvann ganska snabbt men här var det nog bara jag som var den skyldiga - vaktade dem som en hök - DE VAR MINA!

3. Två stora påsar puffat ris
De finns däremot fortfarande kvar men inte länge till...



Tusen tack för detta säger jag till pappa och systra mi...

OCH

En riktigt härlig helg till er alla...

FÖR

Jag hinner inte blogga de närmaste dagarna...

Jag ska göra RISCHOKLAD!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Äntligen =)

Hoppas du ska tycka omd et också. Härhemma uppskattas det iallafall.



Ha en härlig helg! Kram

2009-01-30 @ 15:32:17
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

ååååh! rischoklad var min älsklings i godispåsen när jag var liten. men dom är så himskens tunga och tar upp stor plats så jag hade inte råd att köpa så många.



hur gör man egna? kan inte va så svårt?!

2009-02-02 @ 00:04:39
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0