UNDERBART MED DATOR IGEN!

NU kan jag surfa...

FÖR

Jag har, efter ett år utan, ÄNTLIGEN en egen dator igen...

OCH

Även om det är ett gammalt skrälle som ungarna haft som speldator och den är proppfull med Sims + annat skräp är jag OTROLIGT tacksam över det faktum att jag inte längre behöver krypa på mina bara knän längre för att få låna ungarnas datorer en liten stund...

HA!



Idag har jag mest suttit och kollat en massa "livsviktiga" saker så fort jag haft tillfälle...

Till exempel...

OM

1.
Det finns några djupa tallrikar av "min" matservis "Anette" från Rörstrand på Tradera. Jag menar - jag har ju 17 stycken vanliga tallrikar men inte en enda djup...

OCH

2.
Om det finns fler tallrikar ur Arabias serie "Ge oss änglar" än de jag har:



OCH

3.
Fyllt i en massa tävlingsformulär på nätet - nu är det bara att sitta och vänta på att tre stycken jorden runtresor, åtta 42-tumsteven, fyra X-box 360, en Nintendo Wii, sju par skor och två barnbilstolar levereras på posten!

Underbart med dator igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0