TELEFONSAMMANBROTT

Eftersom jag har två telefonnummer, den ena tillgänglig för alla, den andra endast för familj, skola och hälsovård har jag släpat omkring på två telefoner...
MEN
Först gick den ena telefonen sönder. Detta problem löste jag genom att koppla alla samtal till den "hemliga" telefonen...
MEN
Ett par dagar senare gick ju även DEN sönder...
Nuförtiden använder jag mig av en medeltida telefonmodell vars batteri måste laddas var femte minut känns det som...
OCH
Eftersom jag inte har ett enda telefonnummer sparat någonstans (dumma jag lade in alla kontakter i telefonminnet istället för på kortet) kan jag inte heller meddela någon om hur det ligger till...
Tänk hur handikappad man kan bli när en eller ett par telefoner går sönder!

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Jobbigt! Skulle också stå handfallen, om min mobil gick sönder. Har ju ingen fast telefon längre och ALLA nummer finns ju i mobilen (telefonminnet dock), men vem fan kan numren utantill idag. Kan numret till de som hade mobil i början, typ pappa och sånt.

2009-09-14 @ 21:09:34
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0